|
|
|
2006 年 5 月 29 日 星期一 

|
| 動畫 |
中文ut得36分咋...
有人49分...啞晒-__-''
果然我的中文不太好..
''人在江湖 身不由己''XDXD''
昨天睇左一個動畫..
叫''秋蟬嗚泣之時''
係殺人事件!!!
勁正!!!個故事劇情有睇頭~
d畫功唔錯..能刻畫出人既另一面..
驚慌..攻心計..殺與被殺..既心理!!
好正正正正呀真係!!!!!!
不過post唔到圖..
呵呵..有2個細佬女..
好得意嫁..梨花同沙都子..
不過俾人殺左..
好可憐呀!!!!!- 3 -''
|
| 刊登時間︰2006-05-29 08:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
zkit 於 2006-06-07 08:49 PM 發表:
|
|