miki1992120

暱稱: - ♥瀅*
性別: 女
國家: 香港
MoRe...

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 


 
最新日誌

2008-06-09
21/6/07
2007-06-09
27/5/07
26/5/07


日誌分類

全部 (100)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
`◆飛輪海*」×╳         
2006 年 8 月 18 日  星期五 晴天
`"◆◆, 我愛你*           

 

 累``

 

 

 

 

琴日晏就1點幾出左去玩,,

我同BEE,,YAN,,珊,,婷,,BB

去左樂園度玩啦=]

1個人比左11蚊啦::,xD"

跟住我地就去換D金幣玩啦*

玩哂之後都冇咩收穫既-0-"

吾制>         <"

淨系換左D野食咋,,幾啖食哂-0-"

真快,,!!跟住3點幾我地就走左LU*

去7仔買自由針啦!!

買完緊系去LAM姐度啦-VV-"

好'支力'哇-/\-"

跟住我地就去左LAM姐度煮野食啦``

食哂,,等LAM姐上黎!

6點半我地就搭西鐵去食牛丸 =  神學院

去到7點哇,,呵!!

個FEEL好正也,,但系講到聖經個時我差吾多訓了!

因為真系超超超悶 - WW-"

跟住我地[鳳蜆]完就閃了人,,

咁我地又叫肚餓-口-"

咁LAM姐咪系[少康]請我地食野囉=] '

我地食左雲吞河..哇``

食左LAM姐百幾蚊,,-VV-"

LAM姐真慘,,但系LAM姐話當系掌我地WO*

嘻``正爆!!

跟住LAM姐帶番我地去西鐵站,,就閃水了!

系搭西鐵D路中,,有個好似西鐵既警察入左黎!

我超驚WO*因為我同牙BEE都系買兒童既飛"

佢仲同我地講夠12歲就要買成人嫁啦WO*

我地咪話,,系囉,,我地知牙!!

後來好才都冇捉JA=]超驚也`

咁我地出左之後就返屋企啦,,

我返到屋企11點半啦-0-"

跟住沖涼,,沖完12點啦``

我超眼訓啦,,諗住吹埋個頭訓啦!!

點知,,個風筒壞Q左`

仆街牙,,攪到我成點先訓到*=)

xD"

 

 

刊登時間︰2006-08-18 09:52 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V<


`◆飛輪海*」×╳         
2006 年 8 月 17 日  星期四 晴天
`"◆◆, 我愛你*           

 

 玩``

 

 

 

 

琴日4點9落左去LAM姐度,,

跟住我地7點半就閃左人*)

因為我細佬佢地話想打波=]

咁我同牙BEE就系個度傾計啦``

牙BEE就諗住同偉哥傾既-VV-"

但系偉哥囉!!走左去打機,,吾理牙BEE*

衰人哇,,咁牙BEE就打左比傑哥傾啦'::

傾左成1粒幾鍾哇-口-"

我自己1個又悶啦,,咁我咪去撩人囉``

點知撩撩下個牙伯,,

佢就話比20雞請我地食野啦=]

幾好死牙,,雖然少左D,,不過好過冇:;'

跟住牙婷又吾記得幫佢老媽Z!拎野,,

咁我同牙BEE就番轉頭幫佢拎囉---)!

順便幫佢地買埋可樂&雪條*!!

我地番轉頭拎個時,,仲系個度傾電話傾左10分鍾!

哈,,勁耐先番黎!!比佢地鬧哇-WW-"

無奈哇=]"

跟住番到屋企又10幾啦,,

沖涼,,訓教!!

xDDDDD"

 

 

 

刊登時間︰2006-08-17 10:32 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V<


`◆飛輪海*」×╳         
2006 年 8 月 16 日  星期三 晴天
`"◆◆, 我愛你*           

 

 哇``

 

 

 

 

琴日5點先出門口落LAM姐度,,

屎火NA ' 我去度緊系拿拿淋煲水煮野啦!!)

點知LAM姐6點先到,,驚到我aR*]

跟住食完野,,我地就開始做功課NA=]

做到7點幾,,我地吾知點解無啦啦話要食冰冰,::

低!3左,,呵!!* 我琴晚就食左2條``

有1條就中左掌既,,哈=]幾開[ 心,,

跟住我地就咁系咁食冰冰啦,,落左OK  3次*

白痴嫁- 0 -" 跟住食到9點就番屋企`!

但系系返屋企既路中,,我地又走左去`打藍求=)

雖然我同牙BEE冇打,,但系牙婷佢地都有打!!

我同牙BEE就系度傾電話,,'

我地系咁系樹扮聲,,傑哥吾知佢知吾知呢?!

呵,,xD" 我地琴晚笑到P街也!*,

點知系傾電話既中間,,爆左分鍾-0-"

死得,,冇得傾LU!* 不過好彩牙BEE醒----"

冇啦啦搵到張卡黎傾,,呵!! 好野,,有得傾番``

跟住傾到10點就番屋企LU*,,

xD"

 

刊登時間︰2006-08-16 08:51 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V<