|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
|
|
`◆飛輪海*」×╳
| 2006 年 8 月 18 日 星期五 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
累``
|
|
琴日晏就1點幾出左去玩,,
我同BEE,,YAN,,珊,,婷,,BB
去左樂園度玩啦=]
1個人比左11蚊啦::,xD"
跟住我地就去換D金幣玩啦*
玩哂之後都冇咩收穫既-0-"
吾制> <"
淨系換左D野食咋,,幾啖食哂-0-"
真快,,!!跟住3點幾我地就走左LU*
去7仔買自由針啦!!
買完緊系去LAM姐度啦-VV-"
好'支力'哇-/\-"
跟住我地就去左LAM姐度煮野食啦``
食哂,,等LAM姐上黎!
6點半我地就搭西鐵去食牛丸 = 神學院
去到7點哇,,呵!!
個FEEL好正也,,但系講到聖經個時我差吾多訓了!
因為真系超超超悶 - WW-"
跟住我地[鳳蜆]完就閃了人,,
咁我地又叫肚餓-口-"
咁LAM姐咪系[少康]請我地食野囉=] '
我地食左雲吞河..哇``
食左LAM姐百幾蚊,,-VV-"
LAM姐真慘,,但系LAM姐話當系掌我地WO*
嘻``正爆!!
跟住LAM姐帶番我地去西鐵站,,就閃水了!
系搭西鐵D路中,,有個好似西鐵既警察入左黎!
我超驚WO*因為我同牙BEE都系買兒童既飛"
佢仲同我地講夠12歲就要買成人嫁啦WO*
我地咪話,,系囉,,我地知牙!!
後來好才都冇捉JA=]超驚也`
咁我地出左之後就返屋企啦,,
我返到屋企11點半啦-0-"
跟住沖涼,,沖完12點啦``
我超眼訓啦,,諗住吹埋個頭訓啦!!
點知,,個風筒壞Q左`
仆街牙,,攪到我成點先訓到*=)
xD"
|
| 刊登時間︰2006-08-18 09:52 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
`◆飛輪海*」×╳
| 2006 年 8 月 17 日 星期四 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
玩``
|
|
琴日4點9落左去LAM姐度,,
跟住我地7點半就閃左人*)
因為我細佬佢地話想打波=]
咁我同牙BEE就系個度傾計啦``
牙BEE就諗住同偉哥傾既-VV-"
但系偉哥囉!!走左去打機,,吾理牙BEE*
衰人哇,,咁牙BEE就打左比傑哥傾啦'::
傾左成1粒幾鍾哇-口-"
我自己1個又悶啦,,咁我咪去撩人囉``
點知撩撩下個牙伯,,
佢就話比20雞請我地食野啦=]
幾好死牙,,雖然少左D,,不過好過冇:;'
跟住牙婷又吾記得幫佢老媽Z!拎野,,
咁我同牙BEE就番轉頭幫佢拎囉---)!
順便幫佢地買埋可樂&雪條*!!
我地番轉頭拎個時,,仲系個度傾電話傾左10分鍾!
哈,,勁耐先番黎!!比佢地鬧哇-WW-"
無奈哇=]"
跟住番到屋企又10幾啦,,
沖涼,,訓教!!
xDDDDD"
|
| 刊登時間︰2006-08-17 10:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
`◆飛輪海*」×╳
| 2006 年 8 月 16 日 星期三 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
哇``
|
|
琴日5點先出門口落LAM姐度,,
屎火NA ' 我去度緊系拿拿淋煲水煮野啦!!)
點知LAM姐6點先到,,驚到我aR*]
跟住食完野,,我地就開始做功課NA=]
做到7點幾,,我地吾知點解無啦啦話要食冰冰,::
低!3左,,呵!!* 我琴晚就食左2條``
有1條就中左掌既,,哈=]幾開[ 心,,
跟住我地就咁系咁食冰冰啦,,落左OK 3次*
白痴嫁- 0 -" 跟住食到9點就番屋企`!
但系系返屋企既路中,,我地又走左去`打藍求=)
雖然我同牙BEE冇打,,但系牙婷佢地都有打!!
我同牙BEE就系度傾電話,,'
我地系咁系樹扮聲,,傑哥吾知佢知吾知呢?!
呵,,xD" 我地琴晚笑到P街也!*,
點知系傾電話既中間,,爆左分鍾-0-"
死得,,冇得傾LU!* 不過好彩牙BEE醒----"
冇啦啦搵到張卡黎傾,,呵!! 好野,,有得傾番``
跟住傾到10點就番屋企LU*,,
xD"
|
| 刊登時間︰2006-08-16 08:51 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
| « | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 34 | » | |