| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我不想再猜你的心思 |
2006-06-17  |
今日同呀蕉.黎Ling.呀符.西米.39去左葵芳
搭車果陣..一(蚊)(蚊)左個耳環出黎.o.
之後買左一件外套.一件衫.3對耳環
我地去左一間賣帽既鋪頭到
係到"打(等)"..係咁簡
但係冇買左..
因為一見個價錢..即刻閃人
今次就係我地既人生第一次---"運桔"
跟住落去地下果陣..
見到鄧梓熙呀.o.靚仔左好多呀佢
之後去左新都會坐一坐
坐果陣勁恐怖..比人啤住晒
---------------------------
我地本身係搭地鐵番去T.Y既
點知搭錯地鐵去左T.W果面.O.
去左荔景地鐵站..
黎Ling話比我知有個男人係到望住我喎
搞到我勁驚 ..
跟住去左表姐屋企囉"行李箱".
囉到落黎39即大叫"嘩!個"行李箱"咁細架"
我心諗.."細又關你叉事咩
你係邊個呀??係到嘈.嘈.嘈
又唔係你用喎
大定細關你咩事先
我地用姐
你用咩??
係到咁多聲"
返到長亨見到17同呀毛
呀姜見到我地之後話我地去完旅行呢呀??
搞到我地勁無奈囉
之後..
呀蕉.西米.呀符上左我屋企玩左一陣就走左lu..
---------------------------
唉..
今晚竟然要食粽呀T^T
不過..好過冇得食
|
|
刊登時間︰2006-06-17 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我們的關係真的不能再進一步嗎??‥
|
« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 290 | »
|