今日係學校又比人玩喇....
今次重衰多幾錢重,比34同24話咩,,,,,,
我同23係xxx,,佢地兩個係我地既x,,,(個xxx同x明唔明係咩呀??)
放學之後,,我落左街買野喇,,
返到上去遇到23,28,24,34,3,17,26,18,,,勁多人囉(p.s.呢個18唔係陳嘉琪)
之後D男仔係到玩噴水,,,,,噴到唔知去左邊,,,
因為18噴到小明成身都係水,,,搞到小明將18個書包擺去草叢到

班男仔走lu....18先搵番個書包...
重發脾4找小明佢地悔氣ti m,,,,我地4個女仔見到就追去佢地到睇戲喇
因為小明入左小童...所以18係小童咁大聲鬧小明......
跟住我同28請佢地出去先鬧,,,,
4個男仔(唔計,3)鬧到勁大聲,,
小童有人出黎睇,,又有小朋友係到圍觀>.<
佢地係由4:30鬧到4:45,,,都未鬧完=="
我走左之後,,,都唔知佢地鬧到幾點??
|