TREASURE
從前抱著夢 在角落發呆的我
如果可以因為一個笑而甦醒
那麼今後 請盡管相信
有你我會是 最亮的恆星

悶不做聲是不能傳達心意的,心意只有用語言來傳達!
miki93
暱稱: snowflake
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
4.2 大澳
NO MORE PAIN 歌詞
4.1. Day Camp
這一年該怎麼過`誰給我...
stay with you >...
文章分類
全部 (127)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 127
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 5384
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


grand-din ~.~ 分類: 未分類

好耐都冇打過日記lu..我以為自己又會放棄打日記~有時無咩特別野就唔會打,,19號只係返左半日,下晝我家姐(堂姐)幫我

化妝~ 搞左好耐,,唔該晒家姐!(唔慣叫做家姐)...大約6點先係旺角出發,,穿過4-5個商場先到.... 第一感覺,,像市政大廈的

酒店-V- 7點去到,,都幾多人..無啦啦被人抽中玩遊戲-3-  8點開始食,,9點半完....但好多人仲係度影相...我都係影左好少。

我冇心情....冇影班相同3愛班相~大約10點多d,,就同2個fd走la.... 呀爸話唔好去大窩口地鐵站,危險。甘我就想穿過

商場,去TSUEN WAN 地鐵站,但關左.... 就同fd搵路走,,,但我又唔熟.... 但照行,,,個度好黑...我地好小心甘行

我之前去過GREENBOX一次,,我地向個邊行...終於搵到啦!然後同2個FD去左尖咀海傍,比錢,有人幫我地影相~

去左M記除CON...除左左邊個隻CON,,右邊就除極都除唔到,,搞到隻眼有血絲,紅紅地..... 我同2個 FD搭TAXI 返屋企,

差唔多1點先返到屋企.....我繼續努力除CON,,,但搞到隻眼都紅紅地.....我個晚4點先訓,,當然第二日係要返工啦!

第二日返工*9:30-5:30 過去,,到左6:30...姑丈問我一唔一齊食飯,,我話去旺角....我隻CON仲係眼度。隻CON係尋日5點幾戴,

佢話"你知唔知戴CON唔可以戴一日架?!你會盲架!" 我當然知啦,我驚會盲添。 佢話"唔係啦~即係戴左我去附近GA眼鏡舖...

我初頭都驚驚地,驚D人隔硬拎隻CON出黎~ 去左一間幾GRAND既眼鏡舖 ,,姑丈都識個個視光師..... 佢滴左幾次眼藥水,都唔見

隻CON...最後用左螢光劑{最後一個方法又係最清楚既}都搵唔到隻CON,甘隻CON就唔係眼球度...因為隻CON唔會係眼球後面,

有塊虹膜擋住.... 好彩冇事~ 我真係唔知隻CON幾時跌左/除左....   我真係傻妹黎架><!  唔講好過講啦!

 

 

 

 






訪客留言 (返回 miki93 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]