雖然琴日好夜睡...但係我今日好早就起左身la~
哎...今日see see下終極一家ge時候...
maggie打黎叫我幫她手解時空咁我咪上返夢之玩lo~
本黎...我唔玩都無事...
玩左sometimes之後就想起...我...自已...轉極都轉唔到2轉
就好想打人la~
正常D人到36lv就轉2轉ge la...但係我到40lv 都未轉到...
真係...氣死我la~
有無人可以幫我呀>,<
不過聽講Maggie 她好似病左...wish ...她可以快d好反la~
今日有6堂自修>,< 超happy ar~
So我今日在學校就做完功課la~
ha~ha~
AA今日俾人選為''最受歡迎女同學''ar~
放左學之後我地又好似平時咁去玩人電話...一路行就一路玩...我地去左大鼻x屋企...我依家先知原來她係live唐樓ge
不過...去到之後又叫我地在門口等她...她換完衫同我地come black = =
如果唔係果個MK Choi 我地一早就去左公園la >,<
洗在到行來行去-3-
他真係咩都要理...
死 pk!!