|
今日同左映喬佢地去踏單車~玩到好開心~but返黎過陣我同啊梅盪失路,抄左n咁多次車,後尾又累到芷珊被人鬧...真係...唉...風浪多多!!不過要開心就一定要有所付出o既...
ha~講起今日就好笑囉~首先我地12:00係school到等.跟住就去左租單車,係租緊期間,我,映喬,牙梅,賦青佢地映左幾張相,唸住用手黎整星星,點知整極到5對稱...之後都係用腳黎做星,一映即掂,ha~跟住就爭論冰個同牙梅踏二人單車..後尾都係我同牙梅一齊踏....去過陣,我地踏下又停,踏下又停,全因為俾D野食吸引住,我地食左魚蛋..ice-cream..炸豆X..波蘿冰..>3<去到海濱公園度,又映左n咁多張相>>^^kaka~!之後陳家歡個條粉皮推我落水...搞到我條褲涇唒...仆街!!!之後回程個陣,抄左n咁多次車...救命!!!之後映喬佢地踏到鬼死咁快...掟底我&牙梅...無奈!!!搞到我地盪失路>3<最後返到富安,累到芷珊被人鬧...芷珊...sorry牙!>3<
====================================================================================



|