| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 5 日 星期六  |
| 2007-05-05 |
|
好痛牙....
琴日打完波之後
今日起身個pet pet好痛
行都行唔到*
連轉身都有困難
我牙媽仲叫我落去幫我
細佬去買校服
人地四肢都好痛
仲要我走來走
哼...都冇解ge*^*
茶都唔去飲喇! !
係屋企睇電視''
好慘~冇得玩電腦
點解??
咪就係我牙妹唔比我玩囉!

|
刊登時間︰ 2007-05-08 10:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 4 日 星期五  |
| 2007-05-04 |
|
今日芷巾約左我地去打波
成11點先去食野
就去左"卜"場
"卜"左1:00-3:00
仲有時間..上左芷巾屋企
玩左一陣NDSL
落左去運動場換衫
打左一陣....好熱牙!!
又冇冷氣喎
仲除左隻鞋黎打
打打下我地係度拉根
打完之後我地上返去
好攰牙''又攞左NDSL玩
劉林將佢隻dog叫"蛙姐"
唉..!我個名竟然變左狗名
不過隻狗好Q嫁!!
之後仲打左一陣麻雀
雖然我唔識玩...
但佢地教左我點樣玩
玩到6點幾
就走喇!!
跟住比佢地強行拉左去買野食
上到黎整杯麵食
芷巾好偉大
為左我地

|
刊登時間︰ 2007-05-05 04:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 23 | »
|