殘酷 2007 年 7 月 14 日  星期六  舞台


2007-07-14

Ha!今日要返結他= ='' 我明明應承過自己唔再返 不過 失信了
同cKy Hea足全堂
之後去左食吉吉家牛肉飯 好味道
Then CkY黎左我屋企 玩Will
玩得好好好開心
希望暑假可以再同更多FD出街/黎我屋企玩!!!
我冇偏心嫁!!!=]
*今日返去本來最重要既事係交書單
 如今 我竟然忘記了!!!{恨}
 好 又多一個藉口俾我同cky返學
 最衰kafu唔係係學校訂書 如果唔係可以一齊 > <
好 搵日一定要約出黎play!!=}

哎呀 差d唔記得今日6點有小豬睇!!!加油 快d到6點!!!!

刊登時間:我秀故我在時間:2007-07-14 03:25 PM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 7 月 11 日  星期三  舞台


暑假la

大喊一場之後 希望會忘記以前既野 忘記今日所見到既一切
既然你講到咁 大家以後都末必會係朋友
咁就祝你地兩個友誼永固
所有既錯 都係我一個人做出黎既
所有既架 都係我'聊'起既
你地之間既友誼冇左我 會係最開心的
------------------------------------------------------------
f.2有望 不過唔知會入咩班
想同一班老友再次係f.2見面
記住呀 無論分左班 或者退左學 你都永遠都係我既好朋友
jess 我會記住你 永永遠遠 我地之間仲有約定嫁~!!!
kafu 真係好希望我地之間既友誼唔會再好似以前咁
因為 我真係好想好想好好咁珍惜我地之間既友誼
而呢幾日 如果冇你陪我傾計 我都唔知而家仲係唔係到
多謝你
可唔可以教我一種忘記既速成法?
唔好同我講 時間呀下 時間太耐喇!!

*友誼の約定:同cobe 23號去睇戲
                   kafu與我的約定{等於冇講過 哈}
                   jess 竟然寧願睇電視都唔同我地出街!過份 逼你去呀下!!

刊登時間:我秀故我在時間:2007-07-11 04:34 PM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 7 月 11 日  星期三  舞台


2007-07-11

其實我根本從來冇諗過要扮咩偉大扮咩好人...
你地識左我咁耐,,我對你地真係有咁假咩?
如果我係唔重視你地既 我根本唔會為左你地而唔開心
更加唔會為左你地而哭
如果你地真係覺得我咁扮哂野 真係咁克你地憎
咁我想問 我地係咪曾經真正做過好朋友?
我知你有睇我個blog...但係你唔會留任何既cm
我真係唔知我點解會令到你地咁憎我囉,,
你地又唔肯講 我點會知bo
唔通你地真係一d都唔想大家唔好鬧交可以keep住呢份友誼嫁咩?
我同你地係好好既朋友 一路以黎 無論中學我有再fd既朋友 你地都係我心裡面係第一位嫁囉
你地可以唔好信 什至乎 覺得我講呢番說話都係要係到扮好人
但係我自認我唔係一個咩好人囉...但係我真係有好好咁珍惜我地之間既友誼
就算你地要憎我都好 可唔可以有個理由?
理由就係因為你覺得我仲意佢 想溝佢咩?!
你根本都唔信我冇仲意佢 咁我都唔知可以點對你坦白
唔通我地之間既友誼 全部都係我一手摧毀既?!

我說希望你可以留一個cm俾我....或者   真係可以傾下
或者     你真係真係咁憎我既話......我知我再講咩都唔會有用
但係 係咪真係以後都唔可以做返朋友?
我真係真係好想以後都仲可以同你可以傾一大堆廢話
因為 個一日 真係會令到我覺得好開心

刊登時間:我秀故我在時間:2007-07-11 01:19 AM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 7 月 11 日  星期三  舞台


悶爆```

 oH nO``悶到嘔血...唔知呢D生活係咪人過既,,,,,,,,,,,,
 今朝 傻婆又發神經 晨咁早又死左返學 之後又打黎求救,,
 唉 今日勁悶呀下 係到聽音樂會 仲要唔俾傾計 唔俾訓,,,
 唔俾訓先幣丫嘛!!哼~~~,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 返到屋企............................................................
 玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩
 hea hea hea hea hea hea hea hea hea hea....
 
 聽日派成績表lo...................................................
 其實我好擔心,,好可惜,,而家擔心係完全冇用既...........

 整多一行先,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死
 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

 偷偷摸摸 本性係隻龜呀?!

刊登時間:我秀故我在時間:2007-07-11 12:21 AM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 7 月 9 日  星期一  舞台


Will

唉.......................................................
今次係咪真係唔會再有返朋友做?!
------------------------------------

今日唔洗返學 我勁hea
都係睇下ENERGY 睇下小豬咁喇

食完飯 呀媽又玩默言
之後我同阿媽夾埋一齊屈阿爸
我地D屈功咁勁 緊係會成功
成功屈到部will lo

而家自己唔想整就無喇喇走左去洗碗囉
咩料呀你
你緊係可以慢慢喇
明知我聽日要返學都係到慢慢黎
你就大把時間玩
世界真係唔公平

刊登時間:我秀故我在時間:2007-07-09 11:36 PM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]