唉~今日默書默中我個唔熟個段~ 有冇咁巧合~ 中六合彩又唔見咁勁~唉 哇~好想死呀! 今日馮X悅個頭好型仔喎! 妖!問佢搞咩! 佢就大大聲講咩啊! 超黑人憎lor
呵呵~ 今日唔駛番學 but聽日要默書
今日有人串啊sir,
有問題ge~番到課室
,有人話佢哭,呵呵!
佢番到又係到扮串,好無奈-.-~
重話自己冇哭,唉!