我今日見到我呀哥既日記!!
寫住【打電話黎踩我定點!?本來我對你都冇咩野,,只怪自己識錯左你姐..你仲同我講埋D小朋友野
唔好玩我啦唔該,,你想我對你死心..一句就夠啦.,,洗咪打電話黎hurt我啊!!??我自問自己對得住
你..對得住曾經同我拍過拖既女仔,,我係一個點樣既人,,我自己好清楚))而家我係唔只對你死心
,,而且我仲好討厭你,,點解要搞成咁,,唔該你自已唸下,,咪係度拖我】
唔知佢係唔係失戀呢!!哈哈..
佢仲講話【 幾個禮拜以黎日日都係唸佢,,仲好傻咁係度等...日日望住佢MSN,,好想佢會同我
講下野..但換來既係冷淡..都唔知自己點解可以傻,,雖然我係好想同番佢一齊,,但係對住一個
[[冰山]]我做什麼野都係唒氣.,,更加談不上令我開口去同佢講,,我發覺原來辛苦果個係自己,,
尋晚同媽媽傾左陣電話,,她說叫我唔好再等佢,,放棄佢去識更多的女仔..有條件要個對我好好
的也有,,[[我夠知啦]]但唔洗成日叫我溝芝芝掛..,,哈,,我由現在開始忘記佢了,,去識對我好的妳..
今日陪由寧同埋佢個FD去左溝女(係我睇佢地溝=])無奈咁行左幾轉APM,,
之後落左去金田機舖..好想見到[[韻]],,可惜都係見唔到>.<"之後咪係度打頭D囉...由寧個FD
吹到自己好勁..咁咪同佢玩下囉..點知真係好勁[囉],,比我抄佢三百幾,,之後佢話機壞..--"
心唸你C就C啦=],,之後去左癈青社坐左陣就番左HOME..一番到去更係睇下佢有冇ONLINE啦
不過今次唔同,,我陣佢a_a"卡卡~~之後佢話聖誔節想去西沙茶坐坐,,我更係好想同佢一齊去啦,,
不過唔知佢點唸呢=]? 】
原來佢(呀哥)成日溝女嫁.哈哈!!
唔講la.
俾佢鷕la.
88. |