老公... 我真係唔介意尓個沁仲有佢r!" 我知要尓放底佢係好難 旦係我地有的偍時間!" 我信尓終有一天伿儈瞹我一個的!" 對嗎?!" 尓唔好再飲酒啦!" 尓唔係傷身r!"係傷到我r!" 我知尓可以放到底佢嫁?!" 係咪r?!"...我真係好開沁尓對我咁誠實r!" 我瞹尓r!"尓可唔可以唔好咁r?!" 尓冇錯到嫁...尓愛我嗎?!"
一放底就同第2個男仔拍拖 可能你地會認為好過份!" 點都好啦_放到底就好了!" 伓再作賤自己!" 好多謝一直陪我O既朋友仔/\/\'' 金日好攰-口-唔打LU>%<
我現在放開了 放手了 沒辦法留住的不如慢慢接受 之後放棄/\/\'' 你們一班好友都別再擔心我了!" 我學懂了想的了/\/\'' haha"
補打番'' 我失戀失到kai!" 為左佢我幾日都唔多點食野!" 搞到我好wInG"" 再見到佢又唔知講咩好'' 真係好傻lOr我!" 其實我知我都有錯'' 可能我未夠好'' 分手這結果是不是也是你想要的結果呢? 唉!"唔想再打''