|
         
|
2006 年 8 月 12 日 星期六
細佬放左榜啦~佢居然有8分咁多喎!!不過佢都唔諗住重讀,我都support佢唔讀~梗係啦,佢英文又唔得,重讀又要夾硬補Engish,又轉左新課程,佢重讀咪辛苦自己~佢想點,佢自己chooses啦!
至於阿Nui就得6分...佢諗住做下野,儲錢讀美容~
尋日係阿Mi19歲生日...10號果晚,我地去左打邊爐,然後就迷幻P啦~11號晚就成班人去左唱K~好大班人啊!!Rex哥哥醉得好犀利!!
刊登時間︰2006-08-12 03:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 72 | »
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|