愷琪>v<"!!的日記板子!!xdd*

超愛[[大口仔]]的我..!!

 

 

 
 
miko110792

暱稱: 愷琪>v<"!!
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

好耐冇打日記la..!!
今日好凍>^<" ...
激分始業禮**好唔捨得...
d&t,,+++++飛行棋
比 彤*點左!!


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

vicki..日記!!
芷攸..>v<" !!...
邱小欣,,>v<" ...
細彤]]
熊人﹏小啤*



RSS Feed
2006 年 4 月 20 日  星期四 晴天
比彤]]點左..

比'呀彤*點左
1]對傳這份卷給你的人的五個印象
  1a]好白痴..]]*
  1b] 傻.."
  1c] 容易比人呃.."呀彤知我講咩嫁la.."!!xddd
  1d] 可愛>v<"!!
  1E] 大方!!

2]你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
      唔知呀..係一隻八爪魚bb掛..xddd!!
3]自己喜歡的個性是?
       成日都到傻笑..白痴的..!!

4] 相反的,討厭的個性是? 
唔知自己想點,,好昜cry..]]呵..

5] 自己想成為的理想類型

瘦d,,高d,,成熟d.."!!!

6] 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧

要每天開心,,快樂!!

7] 把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的12個人

寶,,可欣,,熊人,,vicki,,謝蚊,,小兒,,呀童,,等

發表時間︰2006-04-20 06:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


分身術..*

一出街 能重遇你不禁心中暗喜
一轉身 為何又有一個分身的你
這裡有你 那裡有你
每個途人亦似足從前的你

彷彿將 藏在下意識中黑盒揭起
鎖起的 舊愛記憶集體傾巢逃離
四百個你 八百個你
企滿行人路裡
 步步露殺機

無謂太過 我欠你什麼這麼迫我
你不是那一天 已撇下我麼
還是我 被害後幻像太多

怎麼我眼內 人人像你 人人是你
 沿途萬里 完全被封鎖
 前方街角尚有幾多個 徘徊著
 未散的 靈魂在共我拍拖
 你的分身 怎麼緊貼著我
 到底真的假的經已混和

還是以前的事 不捨得的一個是我

小小的提示 亦會將你清楚記起
不小心 望見某君像你一堂濃眉
看進眼裡 也變作你
陳年舊戲幕幕又揭起

無謂太過 我欠你什麼苦苦追我
你不是那一天 已撇下我麼
還是我
 極念舊 後患太多

REPEAT*

還是以前的事 最拋不低的那是我

沒有人懲罰我 完全是我 難平復淒楚
憑空的塑造出幾千個
徘徊著 未散的 靈魂在共我拍拖
那些追憶 本可一躍就過
我偏喜歡給它一再折磨
其實滿懷執著 不甘心的一個是我

唉唉.."

[[小兒都唔好唔開心lalala..]]

發表時間︰2006-04-20 10:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 19 日  星期三 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間︰2006-04-20 10:36 AM  


2006 年 4 月 18 日  星期二 晴天
整火山..>v<"!! 愉快

今日去左呀彤home,,-0-"!!!

整 [[火山]]..

勁好玩...

整到成日身都係..

我仲勁...

塊面都有..

不過真係好好玩...

..>v<"!!

玩到好開心..呵呵

不過我諗講咁耐...

你地都係唔明嫁lalalala!!

你地咁蠢...>v<"!!

xdddddd唔打lalalal!!

88>v<"!!

發表時間︰2006-04-18 09:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 17 日  星期一 晴天
BBQ-0-"正斗.. 不安

今日去左燒野食..

幾好玩呀...

-0-"

我同呀杰去左釣魚..

勁白痴囉..

釣極都釣唔到...

唉唉..

咁就無左20蚊*

咁又買左隻風箏..

隻風箏好靚嫁..

粉紅色..中間有隻蝴蝶..

咁一開頭就係我自己諗住起fly..

點知整極都極唔到..

唉..-0-"

咁呀杰同呀b就幫我手..

無幾耐就得左...

我覺得好靚呀..

係個天到fly下fly下咁..-v-"!!

講返釣魚先lalala!!

咁後尾我地就緊係釣唔到魚嫁lalala!!

/...\咁就有個呀叔比左幾條魚我地..

話比我地...

咁我地就同呀媽講..

係我地釣,,

但係佢地又唔信..-0-"!!!

咁後尾就放生...

今日幾好玩嫁..>V<"!!

PS..我今日整曲左個頭..-0-"!!

整到好"支力"

不過可惜聽日又直返..>^<"!!

發表時間︰2006-04-17 09:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]