◆×`!願不論行或企 要與你在一起|!=]* 

miko1737
暱稱: .*楊""MIKO。°o
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-V-"
瘋狂..."
害怕...
發呆...
為你好..不想後悔..
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
"日期"
日誌統計
文章總數: 304
留言總數: 97
今日人氣: 4
累積人氣: 7312
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 12 月 12 日  星期一  



開心∼開心!

今日  梗係返學喇∼∼∼
之後上堂...上堂...上堂∼
去到lunch要係學校食呀∼
因為1點要練歌呀∼
之後就桌面出版喇∼
攪到我好眼訓∼訓左一陣∼ka!

放學lu∼∼∼好緊張呀∼∼∼
我地歌唱比賽lu!
今次唔知點解咁多班都係唱〝童話〞好無奈∼
2B班仲要唱廣東話既童話!
得2班冇撞歌咋∼
其中一班梗係我地喇∼
我地唱〝當你孤單你會想起誰〞

之後12班都唱完lu∼
到比賽結果∼有3班入圍!
係1E既〝黑白照〞
1F既〝童話〞
仲有梗係我地2C班既〝當你孤單你會想起誰〞喇∼
kakakakaka∼

今次入左圍死得喇∼
我地lunch又要練歌喇∼
唉!!!
星期五總決賽呀∼
好緊張,好祈待呀!

刊登時間︰2005-12-12 07:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 11 日  星期日  



哈哈∼

今日12點幾...就沖左出去lu∼
因為要去紀層次屋企做果個死人中史功課!
去到佢屋企∼梗係見到佢隻狗仔喇∼>w<
好得意呀∼∼∼
入到房,就見到劉get文同秋豬怡∼
之後就係到玩. 
  玩       玩        玩∼
中間梗係有做功課喇∼
3點幾就去左佢屋企樓下玩∼
我地又買野食∼又踢單車∼又係山到玩∼∼∼
       ∼好好玩呀∼

之後5點幾就返屋企lu∼
次次落到去架死人3M巴士都走左佬∼
今次仲要親眼睇住架3M走∼
激死我喇∼!
攪到6點幾先返到屋企!

刊登時間︰2005-12-12 07:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 10 日  星期六  



∼呵呵∼

oh no∼
原來咁多日冇打日記架喇∼

今日去左桃桃屋企∼織頸巾呀∼wakaka!
我去到旺角,買左對針針∼又買左2個〝冷〞
一個黑色∼一個係白加淺藍...我鍾意∼>w<
去到佢屋企,一邊織,一邊睇片∼勁攪笑∼!
到到差唔多5點∼就返屋企lu∼!

刊登時間︰2005-12-12 07:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 5 日  星期一  



無奈的一天

琴晚,佢因為少少事,就同我講分手∼
之後我梗係喊架喇∼我琴晚唔諗住訓∼
因為我次次係夜晚喊親都會變單眼皮--”
點知訓訓下真係訓著左∼=0=”
好彩今朝冇變單眼皮咋∼
好野∼∼∼ka!

返到學校∼又無無聊聊過左一日∼
去到放學要聽講座∼
內容主要係叫我地唔好入黑社會∼
講座完左之後,又要我地留低,同我地講d野∼
係到講我地d冬季校服儀容==”
去到4:55分之走得∼妖!他媽的∼
出到去,凍到痴根!

終於返到屋企lu!我就睇下來電顯示喇∼
點知見到佢打黎!都唔知開心定嬲好∼!?
咁我咪打比佢囉∼問佢打黎做乜?
一陣之後佢又哄返我...好無奈!
最衰都係我喇∼又忍唔到喎∼
以家又一齊返!唉!

刊登時間︰2005-12-05 06:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 4 日  星期日  



100問∼ka!

1.出街個袋有d咩:電話,紙巾,mp3,鏡,銀包囉==”
2.出街做d咩:行街,買野...
3.鍾意去邊度食野:m記!
4.鐘意咩類型既女仔:我唔係基架==”
5.鐘意咩類型既男仔:對我好,專一,好錫我囉!
6.出旺角有咩地方1定要去/有咩1定要做:旺中...諗唔到lu!
7.出銅鑼灣有咩地方1定要去/有咩1定要做:冇架喎∼
8.出尖沙咀有咩地方1定要去/有咩1定要做: 睇海==”
9.鐘意邊套台劇:都好多下...
10.鐘邊邊套日劇:唔知呀∼
11.鐘意著底褲定孖煙通:好冇無奈=0=”
12.有咩心願呀:同老公仔1314!考返3名之內!
13.無聊既時候會諗起邊個:老公豬...
14.無聊既時候最想搵邊個:fdfd...老公仔∼
15.邊套戲睇得最多次:唔知呀!
16.睇邊套戲最喊:好似冇∼
17.睇邊套戲笑得最開心:唔記得!
18.有邊套戲睇到1半已經想停:d鬼片....
19.咁你依家想睇咩戲:好多喎∼==”
20.識咁多人之中, 邊個最靚仔:唔話你知∼
21.咁最靚女係:太多喇∼
22.足球同籃球,你識邊樣:籃球!
23.最憎邊個星座:冇呀∼
24.點解咁憎呢個星座:冇!
25.咁你最鍾意邊個星座:金牛
26.點解咁鍾意﹕我係金牛囉∼

27.如果比你問1條問題,你想問:冇呀!
28.鐘意hello kitty 定比卡超:2個都唔鍾意∼
29.邊個明星以前好鍾意,而家唔鍾意:冇呀!
30.你有幾多隻錶:2隻∼
31.分別係乜野錶呢:唔識講喎∼
32.如果有得比你整容,你會整邊:唔知呀!
33.邊個係你偶像:呀橋.小方
34.有乜野你係想做又唔敢做:冇掛∼
35.鍾意玩icq定msn多d:--”
36.飲芬達鍾意飲乜野味:提子!
37.去飲茶有乜野1定要食:是但!
38.你會唔會做人既後備甜心:不會呀∼
39.鍾意周慧敏定楊采妮:2個都唔鍾意
40.如果比你開鋪頭會開乜野鋪頭:野食∼
41.點先做到你男/女朋友:對我好,專一,好錫我囉!
42.鍾意偉仔定華仔:2個都唔鐘意!
43.鍾意7-11定OK:7-11掛...
44.如果比你揀1樣街頭小吃,你會揀:魚蛋
45.你鐘意既人同你講岉褶N左第2個人, 你會有咩反應?:忍住,返屋企先喊!
46.你發現自己個好朋友都鐘意自己個心上人,你會點:唔知呀∼
47.如果你男朋友/女朋友鍾意左第2個,你會點:分手掛...
48.你鐘意番自己以前個男/女朋友, 你會:我都想知會點!
49.但係發現坉茪艉w經鍾意左第2個, 咁點:唔知呀!
50.最深刻既夢係點:冇喎∼
51.如果要你性感你會揀低胸定露背:有冇得唔揀架==”
52.分左手之後, 會唔會數坌J缺點:唔會!
53.咁發現宎ぃA呢:同吽岸獢盲ヾI
54.你失戀會做d咩:玩電腦∼
55.失戀之後幾耐先復原:唔知呀∼
56.宜家諗緊咩:老公仔∼
57.同邊個人只有1面之緣:咁多∼
58.鍾意寶珠定芳芳:2個都唔鍾意!
59.下午茶會食d咩:唔定!
60.屋企有幾多隻vcd:好多喎∼
61.如果你去到荒島,你希望你自己有d乜野係身邊:唔知呀!
62.做d咩會好緊張:拎成績表
63.支唔支持婚前性行為:唔係幾支持!
64.今日想做d咩但係失敗左:冇呀∼
65.你有乜野係好想儲齊1套:冇∼
67.相簿入面最多同邊個既合照:我細個GA相
69.呢個世界你最想邊個得到幸福:我鐘意既人
70.印象最深刻既係咩:...

71.最鍾意邊個電影/電視角色:咁多∼
72.同唔同意戀愛大過天:同意∼ka!
73.覺得邊個最有女人味:唔知呀!
74.同邊個只可以維持朋友的愛:fdfd∼ka!
75.學生應否談戀愛:梗係應該laaa!
76.邊樣野最貼身:頸鍊!
77.呢世人最遺憾既事:投錯胎∼ka!
78.鍾意明戀定暗戀:∼暗戀∼
79.男仔對女仔講粗口你覺得點:冇咩點!〝斗〞講囉∼
80.鐘意帶眼鏡定唔帶眼鏡既異性:唔知架∼
81.去冒險樂園最鐘意玩咩:好玩既都玩∼
82.去海洋公園有咩唔敢玩:過山車...
83.1生人有乜野1定要做:結婚!@@
84.去百佳通常會買咩:零食 ∼
85.鐘唔鐘意同人鬥氣呀:唔係太鍾意∼
86.美麗與快樂, 揀邊樣:快樂
87.你會揀1個對你好好既人同你結婚定係鬥氣冤家:對我好好既人!
88.覺得單戀點:唔知......
89.愛人還是被愛:被愛!
90.比鐘意既人呃完1次又1次, 有咩感覺:好hurt!
91.有d咩你死都唔肯改/改唔到:好多架喎∼
92.小學做左d咩宜家覺得好白痴:唔記得!
93.最想感受1次乜野既感覺:唔知呀!
94.覺得時下既年青人點:好潮!
95.有d咩你覺得宜家諗黎好無謂:過去左既事 ∼
96.點先有安全感:攬住吽?
97.睇番小學既紀念冊有咩感覺:懷念
98.想比自己本日記邊個睇:邊個都唔比∼
99.想睇邊個本日記:〝吽炕I
100.覺得呢1百題點:好玩∼

刊登時間︰2005-12-04 10:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]