2010 年 3 月 12 日  星期五   晴天


12/3 分類: 未分類

放學之後去左飲

我同芯,儀,琪,軒喇

芯死要面但最後都喊左

我,軒同儀都冇咩既

過左陣

芯同儀要走喇

但老婆已經好wing喇

我同軒送佢番屋企

等的士個陣佢開埋最後1罐

系的士到郁黎郁去搞到俾司機鬧

最後訓左 哈.


洛左車行左陣諗住搭lift

佢五知發咩神經去行樓梯

之後我同軒跟住佢

陰公 我地幫佢拎野

我系甘捉佢去搭lift

佢又嗌喎.

行到30幾樓佢訓左系樓梯到

我地終於可以抖下喇

五知過左幾耐佢夠鍾番屋企先扮正常

嘔到就位都系

[絕對五似琴日既我囉!! d人米嘈喇]

我琴日真系好辛苦

五知琪琪點呢?.

我同軒軒都好驚丫

文家琪好恐怖

重未試過甘想番屋企

之後搭的的回家

系的士到攰到就訓

超五聽話囉貓左既文家琪

系超超超超超超超超超超超超任性.

發表時間:2010-03-12 09:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 miko511 的日誌)


Miranda2929 於 2010-04-30 09:53 AM 發表:
五知pw;
c0m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carman853 於 2010-04-03 08:32 PM 發表:
 c0mm3nt!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lung2341 於 2010-04-03 06:52 PM 發表:
 `撕m:) ^0^
好耐冇黎喇!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nipming 於 2010-03-14 11:09 AM 發表:
哈哈.
番到學校我1定會笑佢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wong_wing 於 2010-03-13 06:57 PM 發表:
comm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teddy1995 於 2010-03-12 10:42 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathykayi 於 2010-03-12 10:34 PM 發表:
有冇搞錯呀.行樓梯,haha=]我睇到笑左囉.haha=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

行左32層丫
陰公 .
Posted at 2010-03-13 11:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ingrid_lee 於 2010-03-12 10:19 PM 發表:
係好好笑丫..佢..
我諗到....佢好好笑...
成個人好重..xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fade_ 於 2010-03-12 09:59 PM 發表:
路過,,,♥Comment ;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





miko511
暱稱: ♥` 死8婆suM ;]
性別: 女
國家: 香港
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
19/20
7.20
7.16
7.14
7.10
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 236
今日人氣: 2
累積人氣: 3290
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed