2010 年 7 月 7 日  星期三   晴天


7.7 分類: 未分類

食屎喇.
考得甘差
溫完又系b班.
下年繼續努力喇
目標同到蕊蕊.嘉嘉1班
同蕊蕊1班要考得好好
同嘉嘉1班要五好溫書
好難d0

發表時間:2010-07-07 10:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 miko511 的日誌)


SiU_Ho520 於 2010-07-09 12:06 AM 發表:
都知你地講咩,,,-_-"
禁都可以係到傾計....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你系咩打漏字?
Posted at 2010-07-09 03:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SiU_Ho520 於 2010-07-09 12:04 AM 發表:
咩閔大人?_?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathykayi 於 2010-07-08 07:10 PM 發表:
你唔0n msn點傾埋佢ar!
行程好難計劃啊..死左了,,ahah!
閔大人一D都唔似佢咯`!!!!-_-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathykayi 於 2010-07-08 04:24 PM 發表:
佢都0k ja!緊係閔大人令仔好多啦`唔該-_-
聽日飛呢..!!haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你金日要同我傾埋佢哇.
嘻嘻.
閔大人好似佢洛
但閔大人令d
Posted at 2010-07-08 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SiU_Ho520 於 2010-07-08 04:23 PM 發表:
`CM ☆
~_~"
係到都可以傾計...
勁~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yu_Q 於 2010-07-08 03:37 PM 發表:
c0m`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamkachu96 於 2010-07-08 09:28 AM 發表:
3年一班-口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wong_wing 於 2010-07-08 07:46 AM 發表:
comm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathykayi 於 2010-07-08 01:04 AM 發表:
哇哇哇`你真係可以咩都搞埋一齊咖喎...haha!
咁就唔好講佢na!閔大人係咪HK人黎咖.
haha!!kai
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

五知喎.
羅考勇都令仔
外國人!
Posted at 2010-07-08 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathykayi 於 2010-07-08 01:00 AM 發表:
個個膠膠啊....閔大人咁令仔點捨得話佢aR@@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

每次同人講起佢
我都五想諗野
呢件事煩得我太耐了
傷盡我腦筋
搞到我考得差丫
可能. 嘻
Posted at 2010-07-08 01:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





miko511
暱稱: ♥` 死8婆suM ;]
性別: 女
國家: 香港
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
19/20
7.20
7.16
7.14
7.10
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 236
今日人氣: 1
累積人氣: 3297
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed