2010 年 7 月 7 日 星期三  |
| 7.7 |
分類: 未分類 |
食屎喇.
考得甘差
溫完又系b班.
下年繼續努力喇
目標同到蕊蕊.嘉嘉1班
同蕊蕊1班要考得好好
同嘉嘉1班要五好溫書
好難d0
|
| 發表時間:2010-07-07 10:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
都知你地講咩,,,-_-" 禁都可以係到傾計....
|
網主回覆
你系咩打漏字? Posted at 2010-07-09 03:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你唔0n msn點傾埋佢ar! 行程好難計劃啊..死左了,,ahah! 閔大人一D都唔似佢咯`!!!!-_-"
|
|
|
佢都0k ja!緊係閔大人令仔好多啦`唔該-_- 聽日飛呢..!!haha
|
網主回覆
你金日要同我傾埋佢哇.
嘻嘻.
閔大人好似佢洛
但閔大人令d Posted at 2010-07-08 04:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yu_Q 於 2010-07-08 03:37 PM 發表:
c0m`
|
|
|
哇哇哇`你真係可以咩都搞埋一齊咖喎...haha! 咁就唔好講佢na!閔大人係咪HK人黎咖. haha!!kai
|
網主回覆
五知喎.
羅考勇都令仔
外國人! Posted at 2010-07-08 01:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
個個膠膠啊....閔大人咁令仔點捨得話佢aR@@@
|
網主回覆
每次同人講起佢
我都五想諗野
呢件事煩得我太耐了
傷盡我腦筋
搞到我考得差丫
可能. 嘻 Posted at 2010-07-08 01:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ October 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|