今日去左街街,,,兩日啦!!!你無陪我啦!!!><"....吾開心!!!我知道!!!你吾想我吾開心!!我都知道,你吾想的!!!我係知道!!
因為我愛你,,,所以更加吾想你擔心!!!!但係,,,你又知吾知道?我好好掛住你丫!!我好好想見到你丫!!!!你知吾知丫???
明日你要陪你的朋友!!!~我知道你一早約左佢地!!!我無怪到你丫!!!我只係覺得好可惜渣!!!我黎遲左....如果我快過
佢地既話,,就吾會咁啦!!!~
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
願我們可以直到永遠.....我永遠只會愛你一個!!!我感受到的!!!
我只係想將我最好既一面比你睇渣!!點解吾得???吾通你真係好想見到我最差既一面咩??
我吾想其他人覺得,,,點解你會鐘意一個吾令既女仔!!!><".....我吾想咁丫!!!!~所以我先化妝!!!
你信我想???我都想素顏丫!!!等我吾洗整吾多野丫!!吾洗用咁多$丫!!!我係為左你渣!!!
有邊個男仔鐘意D醜既人嫁??吾多吾小都會介意啦!!!我就係吾想丫!!!我好想,,,我系你心中,,,
永1都係最好果個丫!!!我記得,,,你講過"你係我心中,,最好,,最令既人......"我吾知道係真定假???
我吾想知道!!!因為我寧願比你厄住....我都吾想你講真話!!!我會好傷心!!!!我會受吾住!!!!~
寧願是一世的....美麗的荒言!!!!~*
沒有想過你沒在我身邊,,會是怎樣???~我只想一生一世都依賴你一個!!!!~
我吾想獨立.......我想繼續一直都係這樣,,,永遠你照顧我,,關心我,,緊張我,,,錫我.....
好多好多,,,,~我只係想永遠.....愛住你!!!~
有你系我身邊,,,我已經覺得好足夠!!!
*請不要掉下我一個,,頭也不會地離我而去,,"
我愛你丫,,,老公!!!啜啜....
|