知吾知點解我冇番學呢?>??哈哈,,,
因為,,,比隻蚊嬲住,,成晚冇訓,,,,所以absent,,,,,
今日成點先起伸,,,,,比Daddy話.........
食嘢,,,睇TV,,,,食嘢.....recycle.....
sleep........