| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 18 日 星期三  |
吊、比人罵  |
分類: 未分類 |
車車車、如果唔係條友叫果0N9泥睇。
敢我咪唔會比人鬧囉!!!
吊你、我好聲好氣問你。
睇完咪話落咯。
點知佢又話上。
敢我就同佢解色、睇完呢我就落。唔係上。
跟住、佢就話我咪燃嘈、好、我忍!!!
敢之後我特登用鍵盤既上下左右按
指示比佢睇。
佢又話上、敢我直接就落。
“喂、我叫你上、做乜燃野落啊!!!xx”佢講。
好、我再忍!!!
之後、佢又話我挽佢
“又上又落、分明挽9我啊!!!”佢講。
“唔燃睇啦、當我傻仔今挽啊”佢喝我。
今我咪唔理佢儸、由得佢鬧。
我想問吓各位、乜睇網頁唔係由上到下、慢慢今落嫁咩?
全部fds、唔該全部入囇泥、講野!!!
|
2010 年 7 月 28 日 星期三  |
| 7.28 |
分類: 未分類 |
好辛苦。眼淚不停的在流、
難道這個世界上、真的沒人在乎我。
沒有東西讓我留戀。為什麼、找不到人讓我依靠...

|
2010 年 7 月 16 日 星期五  |
| 去濕地公園。 |
分類: 未分類 |
話說,係幾日前既事
指去濕地公園。
果日好燃熱。
加上我著住條黑色牛仔褲
熱上加熱
不過,D野係幾靚既。
Then,去流浮山
食lunch
D海鮮超讚
條魚勁好食
鮑魚有彈性
D蝦勁有鮮味
然後,去左鄧氏乜乜館睇野
全程刀係到吹水
冇睇到D咩
吊,行行吓
比蚊咬左淡
過多陣,去恆香
賣左D老婆餅
超香!!!
好,返屋企。
*架車D香分好香
想問佢係邊買
見到弘基翻版
勁似lo
完+++ |
2010 年 7 月 12 日 星期一  |
散學禮。。。  |
分類: 未分類 |
話說今日勁緊張~_~#
係散學禮開始、已經想閃.xdd~!
then,倒數,,,,
3,,,,,2,,,,,,1
頂、仲未走得
一心諗住ling完成績表之後即走佬
好,,,,,
我忍,
忍無可忍,
無需再忍!!!
+++++++++++
ling成績表,,,,,
勁high
升得F.2
Yeah~
But,之後條油比左勁多Summer homework
一-一||| 凸
做做做!!!
做死人咩!!!x一x
|
2010 年 7 月 9 日 星期五  |
| 大家,不好意思. |
分類: 未分類 |
在寧静的晚上、自己獨自在陽臺想著以前。
以前=快樂的回憶?
小學的時候,總是不用擔心太多,是多麼的自由。
你們又怎樣呢? |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|