|
2017-10-26
又久別重回舊日誌更新一下自己狀況
今個月又失業喇 常常用'又'字好似好唔老泥咁
距離上次失業時隔半年 已經比較習慣無業
首先 對未來嘅自己利申番先
我係個忙碌嘅失業人士 有接外快咖
所以 生活尚算不成問題
但大概要開始考慮可持續性工種問題
或者諗諗有咩想攪或者嘗試
:
:
真係好似同將來自己交代啊
-
致親愛的我自己 :
祝 妳 26 歲 生 日 快 樂 啊 !
由於時間仲早 因此未收到任何人嘅祝福之前
我成為第一個同自己講祝賀說話嘅人
未來嘅我或者會諗點解唔訓啊
因為我日理萬機啊 仲做緊外判嘅設計工作
希望我身體健康 未來荷包飽滿
:
:
以前成日諗點解朋友要咁搏老命地接外快做
不知不覺又機緣巧合之下 一年間自己都成為咁樣嘅人種
但的確係有成長到嘅感覺 有安全感啲
(特別係工作上失意嘅時候 即係失業 哈哈哈)
:
目前 我都唔識評價自己生活如何 雖說失業
但或許算過得良好(?)只是工作運比較差 應緊劫(?)
但人大咗 個人開始有啲少玄
只要積極啲 再惡劣再差嘅狀態都總會有轉機
有轉機嘅狀態 其實又不是好差吖 #正能量
另外家人身體健康 齊齊整整 已經
要感恩啊 ! 感 ! 恩 !
:
:
所以 !
再一次 致親愛的我 :
要努力生活 ! 最緊要開心 !
做 最 真 實 嘅 妳 ♥
:
2017 秋
2017-03-20
番工先泥好天氣
比你地精精神神咁上個靚班
我係一個失業嘅人
-
呢個小地方永遠都不變
原來距離上一次發嗡風 又已隔一年
呢到真係好似一個山窿咁
有乜不愉快事情或心事 就留底係到
每次翻閱
其實連自己都已經唔清楚得發生嘅事情
只留底一堆糢糊嘅文字
人嘅煩惱真係世間上最無聊嘅事情
一個個大大小小嘅問題充斥住整個人生
事發瞬間可以放到問題好大
隨時間過去 就會帶住自己跨過每個難關
所以前人所講嘅
船到橋頭自然直 嘅箇中意思
大概係咁吧!
-
2016-2017期間 真係發生咗各式各樣嘅事
認識咗跨越同事之間嘅朋友
首次體驗公司清盤事件
個排真係黑到貼地 又踩屎又乜又盛
不過 有起有跌嘅25歲
先至深刻體會自己嘅不足
即將又要搵新工
一邊期盼順利 同時期望世界末日
繼續積極地生活
生 活 真 係 好 撚 煩
(背景不停傳來某個細路嘅叫聲)
2016-03-06
Don't take everything for granted,
even your own shadow will abandon you in the dark.
-
Feel tired, and fell asleep.
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 263 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|