琴日燒完烤∼∼累到死鬼左... 同人迫車,,,,得個企字...超迫..又累wo∼∼ 頂,,,超黑人憎!!! 玩都ok la∼∼唔錯唔錯...
今日射波..入左3球都幾好...但我想多d∼∼^v^ 超眼瞓,,,今晚早d瞓先得∼∼
終於考考考考完試lu∼∼考試哥幾日...日日都超晚瞓∼∼ 個個晏就都要瞓番3.5.7.8個鐘先夠((講笑姐∼∼邊會咁耐a瞓到∼∼^^ 琴日去左zoe home home...超大ar!! 佢哥d獎杯...要特登用個櫃擺嫁∼∼個櫃爆大ar..超多lo..勁恐怖...三姐妹都咁多... 哈哈!!我又展身手la∼∼佢部鋼琴...比我用完...要報銷lu∼∼
今日賽波爭冠軍..羸左∼∼好開心a!!好似42:24∼∼yeah∼∼ 未賽之前仲擔心會唔會羸,,,因為蘇雞d三分咁勁.. 而且我又超超超眼瞓wo∼∼ 不過到最後都羸左∼∼哈!! 唉∼∼比人改左個名,,叫忍者龜..超難聽... 仲有ar∼∼唔知點樣∼∼比a令妹個下"爬"撞到我個頭...超超超痛lo∼∼明明佢冇咁高.. 都唔知點解佢可以撞到ge∼∼超樣衰lo..我仲要叫左聲添..唉∼∼ 賽完,,,a瑩比人鬧,,,超無奈.. 原本都應該好happy先係...點知搞一搞...彊曬....