噢...今晚...又看了....贏左....勁,, 多人到爆炸,,,,連位都坐到超慘- - 超high,,,, 我班那些膠人連到不得了,,, 連水樽也出動埋...但有點不夠大聲,, 唔知佢地成班膠人會唔會又上報la-v-
成場..淨記得有位人仔不是打籃球... 而是走左去踢世界盃^^用頭頂波... 你話頂唔頂引a...
那位盧同學...有得"食"就忘記了我們...==
x a,,,調個咁ge位.. .\/. 火火火
噢...晚上...看了男a賽波.... 十分好看.... 成場...都是熟悉的人... 記得最尾聰聰球入波...超型.... 我記得嫁...入左4分a ma....-v-
好...等星期五那天再看..
今天...看了後面的作文.. 他...頂..笑死....-v- 頭同尾都唔一樣.....完完全全相反都冇野... 係威wo... 最勁ge係a嬌唔知戈下先勁....==
今日a,,,,同利利們走了去訂波衫... 累到不得了..==
從一上學開始,,,我都很早就上床睡著了... 特別是這幾天..... 早在9點就已經做了一隻豬-0- 不得了...