 今日朝早又好吾想起身...系咁懶床..*><真系好攰牙..跟住懶多幾下..坐左起身一陣..*跟住先行去整野.."
整完野就出門口...””跟住上車啦...隔離系到玩朱古力..*放去人地後面..=="
番到學校..*坐左系到..跟住就打鐘..8:30去左ESL*就做功課...]]做吾哂啵..
跟住就去數學..做吾哂DD功課..LUNCH又要罰...*對功課個時..老師問我啵..好彩個條答復系0姐..容易DD..=="
跟住ESL*讀故仔書..*跟住最尾傾計啦..同個個男仔系到講排球個DD野...*
跟住就LUNCH**好魚皮..><"我要罰..我坐錯左table*個個查理問我邊個home room..我咪話個個老師囉*跟住佢問我系吾系應
該坐過坎嫁..*跟住我話我要罰個dd野啦..*跟住佢話罰個張table系係隔離個張啵*跟住我望過去..*=="屌..凸..醒未牙你..
跟住我坐番個去..個老師又咁岩行過黎叫我坐番過去..=="跟住行去ART個時..出邊落雪*我同我講FD講話出邊落雪..佢話我玩佢啵
*=="跟住佢睇先信..跟住就ART*DD人系到解釋佢地DD野...跟住我個組未有...:
我地就諗住去電腦室..點知有班人系個到..咁我地就番去喇..跟住就PE*入到去就換3啦..*
跟住就跑圈..跑完我地就坐左系地下..*DD男仔系到玩野*某幾個系到拍手*跟住個老師話"你地玩野..我又玩野"
跟住成班就要罰*冇得打排球..><"講野都吾比講..入到去都吾比講野..要打鐘先講得..>333<"
跟住我同個FD就上去..我上CIVIES*上坐..搵報紙...*落堂..就去SCIENCE..*冇小測啵../\/\..YA*跟住睇電影..落堂..走得..
番HOME Room*等call巴士..系巴士到好眼訓><"跟住番到屋企..攞信..見到張子有少少冰..因為落雨牙..所以有少少冰..
跟住開左電腦睇左1陣野..跟住就山左機喇..落去廳到睇電視..睇到好眼訓..上去ROOM到zzZZ左..跟住個電話系咁響..
冇聽到..吾想聽..跟住個美國佬番到黎..上落同我講聽日垃圾日..叫我汁垃圾..好撚煩..吾想汁牙跟住最後都冇汁到..
跟住就落系到睇左陣電視..又醒醒地咁..牙媽個DD又番左黎..咁我就落左去..*去左廁所整個頭..dd頭髮飛哂上黎咁..
咁我就攞水整個頭..覺得好煩...*吾想整..不如洗頭仲吾洗咁煩..&than我就上左去洗頭..洗完落番黎睇下食得未..仲未得
跟我就睇電視..覺得佢地好慢牙..煮下又睇下..跟住個個牙姨行左黎睇電視..佢企左系我前面..搞到我睇吾到..-3-”
跟住就食得喇*佢地話我咁好胃口啵*又話我冇食咁多餐*食番咁多啵*..-3-"跟住就睇電視*我room個部電視 睇吾到野..咁我就
攞左部電腦落去廳到一路玩一路睇..跟住就打下日記..今日電腦冇乜野玩..好悶..><"
|