今年世界杯冇野好睇 v_v
kk生日快樂有冇人陪我去 ?xd
同埋我真係中2你架
快d覆我啦 xd
哈哈,3日冇訓塊面爆左粒好性感ge瘡xd
琴日去左搵呀麗xd
之後同i屎扑去睇戲- -
睇左3次猛鬼街xd
之後飲酒- -
3點幾走左本先呢著番屋企..
點知飛的戈時呀龍打黎~
之後去左d3~_~
7點幾番屋企~
有條友上左黎-0-
之後番學考試佢係我屋企訓教 v_v
then依家到我訓- -
發生左好多野,
朝早搵呀do同mm,
then番左屋企呀塋上左黎同我睇碟,
其中d野唔講好搞笑 v_v
之後杜杜佢地黎左搵我 ~
then12點幾1點佢地走左,陪ling去理工 @@
之後d3 ~發生左好多野 ~
8點番屋企 @@
~