| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
| 俾人扼!! |
d人扼我
又話陪我
到而家都仲未見佢係度
哼
講緊邊個
心照啦!!
冇野好講囉
哼!! |
| 刊登時間︰2007-02-04 08:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 3 日 星期六  |
| 今日的野呀!! |
今日有咩野??
一句講曬!!
5開心!!
5開心d乜野??
我5講!!
自己諗!! |
| 刊登時間︰2007-02-03 08:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 2 日 星期五  |
| 死人頭.\/. |
戈條咁ge sit 香腸呀.\/.!! 今日係msn度5應我!! 你好野!! 哼!我憎死你!!
今日因為真係太5舒服啦! 所以就冇番學,成日都係屋企悶啦!! 咁又一日,岩岩戈個咁ge sit浩陽又5應我,而家嬲到爆呀!! 好憎你呀!! 哼!! |
| 刊登時間︰2007-02-03 12:22 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 1 日 星期四  |
| 好辛苦呀!! |
今日照舊就梗係勁5舒服嫁啦=.=!! 仲有就係今日發現5到有芝士腸的影子wo=口=!! 神奇的,有d掛住佢tim=.=!! (如果佢隻咁ge死仔包一睇到我話見到佢,佢一定會又5知講d乜嫁啦=.=!!)
仲有一樣都好神奇的野呀!! 就係戈條芝士腸居然會記得黎睇我個日記wo=.=!! 點解會咁ge=口=??
我決定聽日5番學=.=!! 因為真係好辛苦呀=.=!! 而家日日番到去都好想死呀=.=!! 5番啦!!
幾時先會見到條腸le?? 今日見到有條仔d feel好似芝士腸嫁=.=!! 月睇月似,就黎變左有思覺失調嫁啦我=.=!! 我5想咁快就痴線呀=口=!! |
| 刊登時間︰2007-02-01 08:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|