今日
冇咩…
只不過…
午膳時…
去左” 魚理冇分”
跟住比士油滴到落條裙度…
跟住…
有個細路噴飯…
我就是不幸的那位…
比佢噴到我隻手同裙…
我馬上呆左…
仲有D想喊…
個校長馬上走過泥…
捉住個細路…
唔比佢噴飯…
真係好得人驚…
下年我真係唔再參加…
TAG我的人: 勞勞
我喜歡你=有趣
我喜歡你=開郎
我喜歡你=大方
我喜歡你=好人
我喜歡你=樂觀
我喜歡你=跟我做fd> <
我喜歡你=跟我一起玩
我喜歡你=玩魔法
我喜歡你=玩塔羅
我喜歡你=是紅十字
被TAG的幸運兒 :shirley chan

