2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天
打波的一天

晨早出左去比賽,12點幾番番黎,之後去左打波,番屋企,打機,電視,訓*

p.s:..多疑,心煩,

︰2005-12-17 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]