測驗 一個字差3= 英文唔合格呀 數學 唔破65 仲要補東俊 中文= = 唔想提 IS 勁加 唉... 中史反而好左 62 都OK 不過可能其他人可能覺得我已經好高分... BUT 我覺得未夠囉=3= 考試再係咁我死俾你睇!!!