前幾日..
嗰日我同[花花] [呀亮] [黑柴] [FA打]←老馮 [媽打] 楊曉綸AND 呀詩
仲有D吾識既去左燒烤...
其實嗰日我系去見家長既..(應該系啦)
我地燒左好多野食呀..(燒左既粒棉花糖好好食..多謝曬^0^)
燒完野食我地就去租單車來踩..
嗰陣呀詩吾想踩...
但吾知邊個叫距踩仲幫距租左架..整到距勁吾開心Lo
唉,, 嗰陣都吾知點好Lo...我又吾識哄人..距地又自己走左去..(無義氣~0~)
之後我同距還左架單車..跟住就打俾[花花]..
跟住[FA打]打俾我話去燒烤場等...
跟住我同呀詩行行下見到[花花]距地... [FA打]同[媽打]去左燒烤場
之後距地打來..跟住返左來..
[媽打]竟然識踩單車...
我地問左距地先知系[FA打]教[媽打].. 吾知點教呢..大家慢慢自己林下啦...(^#^淫笑...)
跟住就搭車返屋企Lu..... 響車到[花花]講咩[小惡魔]...仲要講好多添..嗰陣我竟然呷醋..一句聲都吾出...
返左去[FA打]被人串左好耐.. 今日都講緊.. 哈哈
|