2/2*{SATURDAY}
黃on薇好鳩煩~﹏~`
自己去網吧不能麼?"
1定要我陪你去-.-
丁頁._.!!
本身約左kaykay去新網
佢臨時不能去-w-"
買左吉野家去新網食-3-
kaihong.....出泥買野食..番屋企?!
出到甘遠kf買完野食竟然番屋企-.-
傻b!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
打了3粒鐘之後逃逃逃a__a
我都已經豁出去 忘掉置身哪裡
除下宿命的歸舉 縱容著我的 原罪
去mk搵媽子~
買左1件褸同1件3.__.v
之後去紅磡食團年飯@__@v
姨媽們還是狠GAG=)
凍>﹏<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|