劉志傑你非常可惡.
去賣枕頭最適合你!
t0day*
10點半起身沖涼- -v
我好勁!好早起身!但係真係好眼訓
之後去沖涼.好凍呀help plz
整完野就食杯麵.媽媽見到我著到咁.
問我:乜你今日真係去陸運會呀?著到好似去行街咁==
haha.我都覺 :) 不過我去都係負責坐!
冇所謂啦 11點半出佐門口.
落到巴士站.發覺自己冇帶電話.
上返屋企拎.點知我起間房到點搵都搵唔到.
突然之間我電話響.褲袋起度震.
我先發覺...........我一直都帶住個電話
許汶靖小姐!你真係0n9到冇輪呀
返到去.4a班既無聊人去哂邊!?
到佐既人.20個都冇-_-
真係唔知返黎做乜
又唔俾走.同susie狂起度周圍走.
之後去佐廁所hea.講講講.
講到好興奮x)終於到放學.
去佐調景領.以為有得上太空-_-
點知去到藥房.個老細話冇賣好耐
搞到我興奮佐咁耐!!激死人喇
之後同susie 9hea.去食野!
去佐間黑店.食完野打俾bb.
點知bb訓佐~_~打去佢屋企佢daddy聽.
咁就唯有叫uncle嗌佢起身.
終於叫到.我以為hea多陣我可以去老公bb屋企.
點知我又再一次搵佢唔到.佢又訓佐.好憎佢!
打去佢屋企.又係佢daddy聽.跟住俾佢daddy哦我
唉!真係就黎激到我死!睇下幾時我忍受唔到你咁懶訓!!!!.v.
自己一個搭mtr返屋企.起將軍澳mtr見到個女仔起度喊.
喊到調景領.轉車坐起度又喊.到落車都一樣都起度喊-0-
望住佢喊咁耐.真係有d想安慰佢!但我驚佢鬧番我轉頭話我多事*^*
返到屋企.阿姨同表妹黎佐.笑唔停x) 阿姨真係好搞gap
佢地走佐.我就起度睇電視!陳自瑤好賤/3\
為佐幫自己男朋友竟然老屈自己阿哥!睇到想喊
睇完差d訓佐起梳化.電話較佐靜音xd
點知我家姐同我講電話響.17個未接來電!
全都是劉志傑bb所為.到差唔多12點先聽佢電話 - -v
鬼叫佢咁懶訓!搞到我咁鬼悶
依家傾緊電話.好想快d睇孫悟空end
劉志傑老公bb!我下次唔會咁易原諒你
就讓我用現在的時間.
來忘記我對你的一切.
|