你這個懶訓豬.
令我哭笑不得.
t0day*
今日早佐3個字起身.
叻女 之後沖涼食野.
好鬼凍呀xd跟住就落樓搭車.
呢排都係自己一個人返學.
阿dee唔理我/3\返到九龍灣.
join susie baby>3<
之後susie買煙.多麼感謝你救了我
返學.條姣hi今日冇返-_-
要嘈就實嘈.要玩我就一定陪你玩.
唔該唔好用埋d無聊招
你試下郁susie.我點都唔會放過你!
今日冇乜人返學.班房靜佐好多.
感覺很好. 同susie.kayan吹水.
kayan終於帶佐2本書俾我.
唔洗我上堂悶.thz<3
睇睇睇.今日d時間特別容易過.
話咁快就放學. 同susie煲佐飛煙就獨自回家了.
老公bb又訓佐唔聽我電話.
返到屋企好多芝士腸食.近排迷上這個芝士腸的食物.
好食到我發癲 食完.
媽媽幫我打佐電話俾老公.
話老公唔聽電話可能係溝緊女=_=
呢個反而覺得好笑.佢溝女?佢隻死人馬騮豬兜樹熊
佢個樣似馬騮.所以妹妹幫佢改佐個名叫馬騮.
佢成日訓教.唔洗3分鐘佢可以即刻訓著.所以叫豬兜.
佢訓教果陣.成日用佢對腳黎熊抱我.所以叫樹熊.
佢個名就係咁黎架喇 好搞gap唔該*v*
岩岩同完紫紫傾電話.聽日要早起身.
要訓喇^_^
- - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
|