今日本身好開心咁去買新書....
但係有個好好人ge姐姐幫我"汁"完書之後,,
映彤問我 : " 你唔係有兩張書單+咩?借張比我ar,,唔記得左帶.... "
me : "下,,有張唔係交左咩...."
映彤 : "你要係學校訂先交ja ma,,你交左又做咩係到買.... "
me : " 下,,唔係係咪都要交咩.... "
映彤 : " 佢話要訂先交ja ma "
心諗買左先算la,,跟住行左去望夏門口附近..
見到有個人係到等人...(本身我見唔到佢)
無lala映彤就好細聲咁話 : 呢到附近有個好似敖犬ge物體...
跟住我望過去....(真係好似..................)
行過左戈個澳版敖犬冇幾遠之後,,
我同映彤講...." 哇,,真係勁似敖犬 ,, 你咁都見到 "
跟住我回望澳版敖犬戈陣..見到佢望住我地
可能因為佢聽到我地話佢似敖犬咁比面掛...
下一個目的地...
"福田超級市場"
入去本身諗住買雪糕的,,
但係比我見到波子汽水..
唉,,冇辦法la...唔買雪糕la
諗住買埋糖果的,,
入到入去見到拿鐵wo...
(唔係棒棒堂之前戈個)
係摩卡咖啡!!!
正ar!!!
咁又比我買埋la..
跟住映彤又問 : " 跟住去bin?? "
me : " 我想去搵敖犬 ,, 你岩岩應該影佢相放上網+ma "
映彤 : " 欸,, 唔好再講la,,我真係覺得我好似一個花痴 "
me : " 算la... "
今日係小煜生日ar!!!!
祝小煜H.B.D |