今日去探訪d公公婆婆~~~好好玩亞..仲係上2堂...今日真係好開心亞~~亞桐今日借左本4a班xxxx好驚亞>v<不過又好好睇...我都好想買一本睇亞...但係好似買詠琛or深雪好d~~~~~
上化學堂..睇書...佢地係咁"客"我><跟住就比人話...一d都唔知咩事=_=
星期日個日..去左睇"地海傳說"都ok好睇~~個男主角好似有小小心理問題..仲要唔係好似哈爾咁令仔喎>v<不過個個故事都幾fuuny~~仲去左亞婆度...因為亞婆亞公生日~~ -^v^-希望下年都會有機會la~~一定~~
今日物理....>^<唔識...死定了~~算吧~~中文堂都唔知做過d咩~~無聊死人!!