金日啜啜佢叫我介煙-.- 好煩牙.. 甘即系點牙?..
金日啜啜佢叫我介煙-.-
好煩牙..
甘即系點牙?..
2010-06-25 03:51 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]