哎哎哎
米米進化為瞳強勢回歸! 耶!
唔見左之前個Qooza要開過個><
我仲有XG架=> http://mimmy-jae.xanga.com/
得閒入去睇下啦~
仲有仲有~ 我要宣傳下我同我個FD一齊開既BLOG.
http://blog.qooza.hk/sharonmi
好正的原創文章哇~ 哈哈哈(:
提下大家我係 瞳 唔好認錯呀!!
一定要留言呀!
我好想知你地既意見架><
今日29/12/09玩得好開心好累**
琴晚5點先訓今朝一起身12點睇到個SMS即刻仆去沖涼.
同xan同mp同steph同nicole同sinead同ry去MARINA CLUB呀>v<
玩Slide(: 起正*
玩到我成身濕晒xD
好熱好累呀..... 宜家好頭暈......
哎哎哎
聽日去睇AVATAR~
睇完去Jason屋企 Oh yeah~
09年最後幾日喇><
要好好咁浪費埋佢喔~~~
以上.
K-pop推介*
MBLAQ G.O.O.D LUV
我好中意的一首歌<3 近排愛上左佢地呢~
MBLAQ親自培訓既訓男子組合
全隊都係A型血泥架<3 所以FAN名係A+ (A PLUS)
另外誠意推介佢地既特別節目 - Art of Seduction
本人認為第4集最好睇~ 隊長SengHo同Joon自拍為主<3
另加 ----
MBLAQ成員自製G.O.O.D LUV MV~ 於Art of Seduction第2集~
話說我好愛JOONIE呢~ 佢....自戀...但係好令仔, 好可愛<3
|