「雨後有陽光,再之後呢?」
陽光之後又咪係落番雨囉。
尋日先開心完,(收到好朋友o既信)
點知.....
今日一早就有一獲甘野。
今日一醒就收到呀媽o既電話,
「細佬係學校比水整傷....入左急症室呀。」
即時就諗....
「水?.....點解會比水整傷...」
之後我再收到呀媽o既電話,去醫院搵佢啦...(其實都幾擔心)
一去到我細佬就講...
「我係學校整杯麵果陣比水碌到隻腳呀...宜家要等150分鐘見醫生呀..你有冇糖呀?電視做緊叮噹喎。」
=.=......當場呆左。
「以上全是真人真事。」
傷心事就唔再講嚕,總之希望細佬快d好番啦=.=
講就講尋晚既神雕俠侶啦.....
尋晚小龍女出埸果陣...
好熟口面...
好似係灼眼の夏娜入面既...(唔記得左叫做咩名)↓

唔知點解睇到小龍女出就果陣就諗起佢=.=
|