08092009
家欣唔番學; 係樓下撞到patsy一齊走
以為撞唔到kn; 點知原來佢一路跟著我xd
libs 我要間尺-,-
eng 同人say hi講小心
chin 我笑點高笑唔出-,-
bafs 大富翁 我覺得bafs好有型!
math 好悶/0\
放學 同王可2買數學 晒相 係大家樂食野撞到何廷大佬高佬
之後行左行 上可2屋企hea 佢係咁鬧部電腦xd
佢就好喇社幹~~
之後佢送我去補習 頂個個都讀旅遊 我都想讀/0\
佢地2個就我 學complex number. 但係佢地都快明過我-,-
好好笑 嘈到其他人囉 miss調晒d人去星期3-,-
不過我諗聽日就唔會咁好笑.
我比人鬧唔緊要但係累到啊sir比人鬧就過意唔去-,-
留低本書比miss影印 我覺得佢聽日都係唔會比到我-,-
聽日唔想係個miss教/0\. 唉
又愛又恨t0t 成日望望望 我望您又擰咩面-,-
坐隔離 興奮死xd!
|