minbii
暱稱: ★米米
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
要珍惜 愛自己
2012-01-30
2012-01-18
2012-01-01
2011-10-23
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 154
今日人氣: 1
累積人氣: 6793
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 27 日  星期二   雷雨


m33t1ng=)` 開心 分類: 未分類

金日同鄒鄒去左tmtc ;D`
首先去左買珍珠奶茶^口^`
之後去左影貼紙相=]`
影左好耐@@@`
之後去左鄒鄒屋企<3`
5點9左右就去食D野 :P`
為食左-333-`
冷面拉~`<<我食左2個-3-`
雪糕拉^_^` <<  2球:P`
SALAD >3<`
其實我仲想食三文治,,`
仲有芒果布丁同芒果沙冰<)`
真的很愛吃芒果:P`

鄒鄒送我回家*V*`
番到去就訓了=]`
訓到d1nn3r `
起身=]`
原來行緊雷*口*""""
好驚@@@`
仲閃緊電-333-`

發表時間:2010-07-27 08:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 minbii 的日誌)


katie2e911 於 2010-07-28 12:00 AM 發表:
cMcM"=]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZZZZ:D`
Posted at 2010-07-29 03:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



manman114 於 2010-07-27 09:02 PM 發表:
cm. =)
我都好愛芒果 哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA :D`
Posted at 2010-07-29 03:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]