| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
m33t1ng=)`  |
分類: 未分類 |
金日同鄒鄒去左tmtc ;D`
首先去左買珍珠奶茶^口^`
之後去左影貼紙相=]`
影左好耐@@@`
之後去左鄒鄒屋企<3`
5點9左右就去食D野 :P`
為食左-333-`
冷面拉~`<<我食左2個-3-`
雪糕拉^_^` << 2球:P`
SALAD >3<`
其實我仲想食三文治,,`
仲有芒果布丁同芒果沙冰<)`
真的很愛吃芒果:P`
鄒鄒送我回家*V*`
番到去就訓了=]`
訓到d1nn3r `
起身=]`
原來行緊雷*口*""""
好驚@@@`
仲閃緊電-333-`
|
| 發表時間:2010-07-27 08:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THZZZZ:D` Posted at 2010-07-29 03:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HAHA :D` Posted at 2010-07-29 03:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|