林米米你咁可惡:@ 又病左:( 金日又無番:( 去左睇E生.. 又要食果D吾知咩藥:s 金日無得番dance club-v- 金日同牙人諗過.. 不如出去學:D 吾錯ge諗法:) maybe同牙人暑假去學^^ 遲d學校走咁班人跳:( 好似吾系好掂播:( 金年個夏之曲.. 又同牙人諗過.. 初級組果個吾玩拉:s 去練下算-v- 練好高級組果個仙拉:) 還掂我都無咁多時間-_- 突然間好有決心考好個試:p 吾好玩咁多拉>< 出少d街拉>< 前幾日同狗狗影左d相:p 佢真系好可愛;p