|
今日家長日~
我牙媽搞到遲左= =
去到原來我都唔係最遲=v=
呵呵呵~
xxx父子真的令我感到非常可笑~
又是一個好機會搭下lift~
拎完成績表就即刻走lu~
去左同我麻麻飲茶=_=
食要好飽~
佢又比利士我~
所以一定要去~=D
之後我返屋企先~
佢地去左行百街~= =
返到黎玩電腦=v=
之後同河粉出左去睇霍元甲~
=_=太感動了~
臨死都打埋場比賽~
最衰都係d日本人~
食屎大既~.\/.
之後周圍行下~
行到好肚餓~
就食野la~
食完之後就咁講自己既搞笑經歷~
狂爆笑~
笑得太勁了~
而且笑左好耐~
最後搞到我面部抽根~= =
跟住又周圍行左~
行完就搭巴士走人~=]
回到家,,
我又玩個game= =
玩左好多次,,
居然一次都過唔到關=[
我已經跟住個攻略玩~
全部都做哂,
都過唔到關/__\
搞錯~
最後食完燒夜就訓 lu~
|