|
p.s.呢日既日記有兩個版本~睇埋下一頁果篇~
哈哈哈
今日好開心
雖然係黑色星期五,
但係都算不幸中的大幸~
今日考中史~
個監考老師onon地9-口-
之後放左學~
一陣去BBQ~
返左屋企先~
係咁對腦~
對到唔知時日過~
差唔多搭半先換3~
點知最準時係梁咩咩~
跟住河粉~
跟住我,(遲左10分鐘)
跟住楊咩咩(遲左10幾分鐘)
跟住小悠(遲左15分鐘)......
其他遲得仲多~
本來仲以為自己遲..
點知其他人咁準時~
哈
有13個人去~
有我,悠,粉,kk,christy,annie,湯,tio,楊,梁,ken chan,咩咩彥,青b怪~
之後去買野~
吹到~
湯咩咩叫我地3個買和~
之後返轉頭~
我地買左好少野lor...
2支大汽水~
1排0檬荼~
幾支大叉~(唔夠)
1包棉花糖~
碟~
叉......
之後去街市~
買左包魚蛋~
同幾塊牛排~
我地3個比$$~
之後好lol~
差1毫子~
之後去搭車入大浪灣~
入到去d男仔去左湯咩咩屋企~
我地去霸位~
洗鬼霸~
咩天氣牙宜家..
都冇人BBQ~
連人都冇lor~
今日好熱下~
我地帶左褲換~
除左幾個kai既冇換~
之後玩水~
玩到癲左~
哈~
好好玩~
連個頭都濕埋~
河粉冇褲換都括出去~
成條褲濕哂~
之後就係咁玩水~
christy同咩咩彥黎~
我都都玩到肚餓~
上返去起火~
起左好耐lor~
起完佢地去哂爬山~
我地班女仔繼續係咁潑~
跟住終於可以燒~
之後我地食左d野..
落左去沙灘傾..
班男仔食完野就走la~
我地開始唔ur~
想call人返黎..
唉~
搞到某幾個唔開心~
之後karen黎~
kk又叫左佢個小學同學黎~
佢買野比我地燒~
我地又買左好多野食~
係咁燒~
我地係咁傾係咁燒~
好搞笑~
之後小悠要走~
我又部佢走~
點知冇小巴~
我地得好少$$~
跟住有架的士~
我地話佢知得50蚊~
佢話照車我地出去~
點知,
上到車~
數錢~
原來得$42
= =
之前計錯數..
無奈
跟住我起個袋道搵左7蚊出黎~
有$49 = =
跟住佢話照收~
唔緊要~
哈~
好采~ ^^
|