2006 年 7 月 20 日 星期四
^^
今日同左河粉出街=) 終於有得出街la~ya! 一去到cb就買戲飛~ 買完飛冇野做,,於是去左HAZEN DAZ食雪糕~ 食左49蚊,,又唔見得好好食=_= 跟住就去睇反斗車王la~ 好好睇~=] 又搞笑又有意思~ 睇完戲就去左世貿食元氣~ 都幾呃$$ 跟住上去影貼紙相=v= 我地又影左d唔知咩出黎..-__- 影完就搭巴士返歸la~ 今次冇遲落車~^^~好開心~ 因為次次果個站都因為太多人or發緊夢落唔到車- -"" ~the end~
今日同左河粉出街=)
終於有得出街la~ya!
一去到cb就買戲飛~
買完飛冇野做,,於是去左HAZEN DAZ食雪糕~
食左49蚊,,又唔見得好好食=_=
跟住就去睇反斗車王la~
好好睇~=]
又搞笑又有意思~
睇完戲就去左世貿食元氣~
都幾呃$$
跟住上去影貼紙相=v=
我地又影左d唔知咩出黎..-__-
影完就搭巴士返歸la~
今次冇遲落車~^^~好開心~
因為次次果個站都因為太多人or發緊夢落唔到車- -""
~the end~
刊登時間︰2006-07-22 03:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 290 | »