|
今日晨讀果陣去左練歌~
d F.1 唱得勁高音= =
到到高音果陣又唱唔到~=.=
之後中文堂討論~
好搞笑~
家政堂考試
我地整左d味熟既野比ms 丁~
我已經食左幾舊~
佢一試食就噁左出黎-__-
好冇禮貌!
點都應該食埋佢~
比12分我地~
話我地唔認真= =
大排人唔認真過我地多多聲
咁都高分過我地~
lunch果陣~
同蘇晶晶玩~
跟住我拎左佢100蚊~
之後比返佢~
角lun沖條p街又走去搶和~
cheap爆~
佢自己同so la講:為左果小小錢走黎走去~
我心諗bt冇出聲~廢事佢條硬膠搵人打我~
佢自己都識講少少$$ la~咁又要搶?!
你仲有冇低能d牙~
膚淺~
死87~話我膚淺~佢自己仲膚淺~
不過我唔會話佢~
因為佢只係識叫so la打我~
十分廢~垃圾~
成日冷係maths好~
話我maths 87~
佢有補習,我冇和~
咁都要比較~
膚淺~
我睇死佢iq低過蘇晶晶lor~
成日冷醒~
唔該你檢討下la~
跟住塵衛件起道玩so晶晶~
佢踢走左so晶晶張登~
跟住佢仆低左~
塵衛件同角lun沖仲起道笑~
sorry都唔講聲~
跟住仲搶左so晶晶$20蚊~
然後ivan同角lun沖拎左走買野~
塵衛件仲唔比so晶晶追~
之後ivan同角lun沖都有比返d野食so晶晶~
起呢件事之中~
雖然我冇出嗲~
但係唔=我冇感覺~
只係唔想比d cheap精打~
塵衛件呢d人~
簡直唔係男仔lor~
佢起道蝦so晶晶~
啫係蝦女仔~
佢搞到so la 晶晶仆親~
啫係間接打女仔~
一個打女仔既男仔~
我好睇唔起佢~
我皮視佢!
好9!!!!!!!!!!!!!
廢柴之中既廢柴
垃圾之中既垃圾
賤人之中既賤人
人渣之中既人渣
我好想打7佢lor
不過唔夠佢打~shit- -"
之後放左學又玩跟蹤唐sir~
我地去左唔知咩食野~
之後就走la~
|