|
今日出去比賽la~
得左個第2~
87分~
好開心~
好高分牙~
冇白廢之前ge練習~
今日要上pe~
又要bring便服~
我同河粉搭的士返學~
今日調位,,
唉..
我唔想調牙!!!!!
同左周樂琪坐..
/__________________\
救命牙~
佢一日到黑起道睇書,
唉..
悶死我咩><
我想同返ET坐牙~
佢好玩d牙..
以前坐我周圍d人都好玩d~
雖然好多賤人~
鈷頭好污組..
但係起碼都有得笑下la~
宜家鈷頭坐我隔離(隔一條走廊)
ET坐門口~1個人~
我坐正中間= =
肥翁坐我前面~
超唔中意lor~
跟住上pe果陣好多人唔上,
又寫家長信~
d pe 衫放左入locker~
then體育堂好無聊~=_=
係到吹下水咁~
然後英文堂~
去換衫,
跟住練習~
then食lunch~~
after that出發~
我地去到冇野做~
仲有d時間~
去下toliet咁~
我ET,悠去左(其)(英)次所~
口合口合............
係(其)(老)次所,
比起出面果個乾淨好多~
跟住有個老人家入黎~
lol-_-
問我地做咩入黎~
話要有鎖匙先入到..
笑爆
即走~
入到去,
我地第2組比賽~
得我地讀holiday~
最後攞第2=v=
d人興奮過度起道大叫@@"
放學就影左幾幅相~
之後去左m記了~
返到屋企~
好tired~
訓左教~
訓到10點半~
食下飯,沖下涼~
之後打日記~^^
|