2005 年 11 月 12 日 星期六
又出街lu~
今日又去左旺角=v= 其實係想影下貼紙相~ 哈哈~ 夜晚去左飲~ 悶死la= = 好似唔多夠飽.. 但係已經食左我多野= = 無奈ing
今日又去左旺角=v=
其實係想影下貼紙相~
哈哈~
夜晚去左飲~
悶死la= =
好似唔多夠飽..
但係已經食左我多野= =
無奈ing
刊登時間︰2005-11-19 02:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | ... | 290 | »