今日起身啦~~就慢慢返學~
返到學校門口1有人見到我竟然唔同我打(照孚)掛主去拋(廢物)= =
排隊時問左人頭3堂係咩~點知佢講~地.中.西
聽到~到想訓了~
上堂時~頂主~唔訓真係好難頂~>7<
冇耐~我頂到~哈哈~我冇訓~
跟主上2堂英文~冇野做係到學佢地~劃畫~劃左一隻叫~(出出x虎拯救隊)~^^
到依飯返左屋企食~返黎時同明明一整返~一路行一路講笑~~幾好笑~到左放學前~一堂數學~
係到玩朱古力碎~^^~
放學回家大訓特訓~
今日唔知點解~6點幾起左身~跟主左訓返~
訓訓下~唔知醒~訓到7點40分~跟手比呀爸罵醒~
我係唔知野事的情況著3~著完睇睇個鍾先知咩事~我估會遲到的~
我就好慢禁搞好d野就返學啦~
點知我返到去原來中有大把時間~((= =))
返到去~咩到過得好慢~其實係~我的感覺變慢左~
就上堂啦~上上上~
今日學校好清靜~好冷清~成間得二級上堂~中5同中7
上到最尾個2堂唔知點解~好興奮~
玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩
跟主放學試中史~死啦~禁次一定肥硬~
不過上次中史我合格呀~哈哈~冇損我溫左禁耐~^^
完~