今日考中作,,D&T...
中作我choose左第3個題目..即係>>>[[1心2用的學習態度]]<<<係議論文黎ge..其實我覺得3篇都好難作..咁呢篇又好似易d喎..咁咪作呢篇囉..我岩岩先作完長文果陣..我發覺原來有好多人一早作完..扒左係度喇..=___=|||點解可以作得咁快ge d人??+﹏+果篇短文唔講喇..
小息..
D&T..我本身以為仲有好多時間..so..=_=我做得好慢..最後淨番5-7分鐘果陣..我係咁畫最尾果2幅圖..唉..得果35分鐘點夠喎!?!?
考完..去左康盛食lunch..食完之後就去左渣渣屋企..大約1點半果陣就番左歸喇..
|