今日好番lo
病左3日 去睇醫生 佢話我39.5度= =
今日番到去上電腦 個電腦呀sir系到我中4吾好修電腦= =
我頂佢個廢
之後上化學堂 上到去講左緊書 就10點 之後個呀sir比個實驗我地睇
點知落堂先有野好睇
小息之後上中文 個miss有時都傻傻地
到左英文堂 系到聽書 聽聽下就冇聽 系到靈修 點知睇到大半之後放lunch
食完之後番到黎上物理 又聽下書 點知多數系到吹水
2點7就落堂 點知我要去幫手
之後就放學lo